marți, 14 septembrie 2010

Workshop Arta Actorului metoda Meisner testimoniale participanti primavara 2010


Am descoperit exercitii si metode de lucru extreme de precise si concrete in lucrul actorului cu sine.

Metoda de abordare este diferita fata de cea invatata la facultate, chiar daca in final obiectivele sunt aceleasi: de a fi viu, de a reactiona, de a nu lucra in general, etc.



In primul rand m-a ajutat sa fiu mult mai prezent. Sa-mi mut atentia de pe mine pe partener. Sa fiu mai specific, sa nu fiu „in general“.


Mi-am dat seama ca reusesc sa ajung la sentimente autentice si cum sa fiu mai prezenta concentrindu-ma pe o actiune precisa, pe un lucru concret.


Experienta acumulata m-a ajutat sa-mi dau seama la ce as vrea sa ajung ca actor, m-a incurajat, in sensul ca m-a ajutat sa-mi accept unele lipsuri pentru care ma invinuiam inainte si m-a facut sa cred ca ele se pot remedia.


Ma bucur ca deja aplic lucrurile invatate aici, care s-au asezat in mine aproape fara sa constentizez.


Pe plan profesional m-a ajutat sa fiu mult mai dezinvolta si sa-mi pierd mult din atitudinea “self conscious”. Pe plan personal, m-a ajutat sa cunosc, sa vad oamenii mai bine si mai repede; cand vine vorba de acest aspect, nicio alta tehnica nu a dat rezultat pana acum.


Pentru prima data intilnesc o metoda de lucru care imi ia in sfarsit atentia de pe mine si o pune pe partener, un lucru foarte important pentru mine.


Am aplicat ceea ce am invatat la cursul de Meisner si a fost minunat.

M-am descoperit, am simtit emotii autentice, am realizat ca si gandurile si trairile mele autentice sunt suficiente si ca nu trebuie sa fac mai mult decat simt.
Am uitat de ego-ul de actor, mi-am pus atentia pe partener si astfel chair am simtit o comunicare reala.
Si mi-am dat seama ca unele exercitii pe care le faceam la clasa pentru scaparea de inhibitii (vezi dezbraca-te in fata colegilor)... sunt niste prostii... n-au nicio legatura cu dezinhibarea... decat la un nivel foarte superficial. Aici m-am dezinhibat cu adevarat.



Am invatat cum sa ma pregatesc ca sa ajung la emotie autentica.

Acord mai multa atentie lucrurilor legate de mine insami; mai mult, am mai multa incredere in mine. Acum stiu sa incep! De unde sa incep!

Niciun comentariu: